e-mail: info@biokvalita.cz
tel.: +420 774 226 281
(Po – Pá 8.30-17.30)

Právě se nacházíte | Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Aktuálně od října 2011

Českou poštou odesíláme zásilky pouze do max. hmotnosti 10 kg a s minimálním obsahem skla. 

Biokvalita.cz si vyhrazuje právo posoudit, zda je zásilka k odeslání poštou vhodná.

Zásilky jsou Českou poštou odesílané jako obyčejný cenný balík a jejich přeprava, vzhledem k pravidlům, které pošta má, může trvat 2-4dny. Zásilky odesílané expresní zásilkovou službou PPL jsou v naprosté většině případů doručeny do druhého dne od odeslání.

Zásilky od hmotnosti obsahu 25kg výše rozdělujeme k přepravě do 2 kartonů.

Pokud po rozdělení nedosahuje hodnota obou zásilek výše min.1.200,-Kč, platí dopravné jedné zásilky Biokvalita.cz a dopravné druhé zásilky platí zákazník paušální částkou 180,- včetně DPH. O této skutečnosti bude zákazník vždy předem informován a bude se moci rozhodnout, jak chce zaslání zásilek řešit.

Důležité

Zákazníci z Olomouce a nejbližšího okolí (Šternberk, Uničov. Litovel, Prostějov) mají dopravné zdarma od výše objednávky 800,-Kč. U ostatních zákazníků je dopravné 0 při nákupu od 1500,-Kč výše.

V případě objednávky do 1.500,-Kč činí dopravné 120,-Kč.

Jestliže zákazník chce platit dobírkou, je připočteno ještě 30,-Kč za dobírku. Je možné platit převodem dopředu nebo převodem zpětně. Zpětně od 3. objednávky.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Jak se zboží od nás dostane k Vám?

Rychle a jednoduše. Vy pošlete objednávku a my příští den zboží vyexpedujeme buď

expresní zásilkovou službou PPL

nebo

Českou poštou

podle Vašeho výběru. Níže viz. dodací lhůty konkrétně. Pracovník PPL, balíkové expresní služby www.ppl.cz , balík následující den přiveze přímo k Vám, do Vašeho domu nebo na Vaše pracoviště, a osobně Vám jej předá. Vy si zboží přeberete a zaplatíte dobírku. Pracovník PPL Vás před předáním zboží kontaktuje telefonicky a domluví s Vámi přesné místo a čas dovozu zboží. Pokud si to budete přát, zašleme Vám zásilku Českou poštou.

 

Základní pravidla nákupu

Provozovatel neakceptuje objednávky pod 300,-Kč.Provozovatel nese u každé zásilky část nákladů na poštovné plus náklady na balné a při objednávkách pod 300,-Kč jsou tyto náklady neúměrně vysoké. Děkujeme za pochopení.

Doručená objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy, zaslané na adresu uvedenou zákazníkem.Každá doručená a potvrzená objednávka je považována za závaznou.

Výběr zboží

Výběr zboží provedete v části NAŠE NABÍDKA, zboží do košíku přidáte kliknutím na ikonu "koupit".

Pro nákup v našem obchodě není nutná registrace

Registrace Vám ale přináší určité výhody, které bez zaregistrování mít nebudete.

Bezprostředně po zaregistrování můžete elektronicky sledovat stav své objednávky,např. zda čeká na zpracování či už byla odeslána. Máte také k dispozici historii všech svých objednávek, přehled jejich výše, objednaného zboží, dat objednání apod.Při příštích nákupech také nebudete muset vyplňovat osobní údaje, budou doplňovány automaticky.

Pokud se chcete zaregistrovat, můžete tak učinit před zahájením nákupu(viz.ikona na horní liště vpravo nahoře) nebo až těsně před odesláním objednávky, kdy Vám bude registrace automaticky nabídnuta.

O úspěšné registraci budete informováni e-mailem.

Pokud chcete provést nákup bez registrace, budete po naplnění košíku vyzváni k uvedení základních údajů,potřebných k doručení objednávky.

Objednávka

Pokud máte vybrané zboží v košíku a pokud jste si vybrali způsob dodání a platby, můžete přistoupit k objednání. A to v případě, jste -li registrovaní, i v případě, že registrovaní nejste.¨

Objednávku odešlete kliknutím na ikonku "odeslat".

Moje objednávky

Tato služba je jen pro registrované zákazníky.Po úspěšném přihlášení ke svému zákaznickému účtu pomocí jména a hesla(na horní liště vpravo), jsou Vám prezentovány všechny Vaše dosavadní objednávky a pro Váš přehled i informace o nich.

Zrušení objednávky dodavatelem

V tomto případě vždy předchází komunikace mezi provozovatelem a zákazníkem. Tato obsahuje konkrétní důvody zrušení, nabídku zboží se srovnatelnými parametry, nabídku prodloužení expediční doby, popř. jiného alternativního řešení.

Cena zboží

Cena zboží a poštovného je uvedena s DPH. Provozovatel není plátce DPH. 

Balné

BALNÉ JE VŽDY ZDARMA. NÁKLADY NA NĚ NESE V PLNÉ VÝŠI PROVOZOVATEL.

Dopravné

Doručení balíku je realizováno přes expresní balíkovou službu PPL nebo přes Českou poštu. Záleží tom, co si vybere zákazník.

V případě objednávky do 1.500,-Kč činí dopravné 120,-Kč.

V případě, že zákazník chce platit dobírkou, je připočteno ještě 50,-Kč za dobírku. Jinak ale je možno platit převodem dopředu nebo převodem zpětně. Zpětně od 3. objednávky.

V případě objednávky od 1.500,-Kč výše je dopravné zdarma.

 

Dodací lhůty

Obchod je otevřen nonstop.Objednávky jsou expedovány nejpozději do 24hodin.

KONKRÉTNĚ:

Objednávky, které odešlete během pátku, soboty a neděle (uzávěrka 24.00 hod neděle) budou expedovány v pondělí.

Objednávky odeslané během pondělí do 24.00 budou expedovány v úterý.

Objednávky odeslané během úterý do 24.00 budou expedovány ve středu.

Objednávky odeslané během středy a během čtvrtka (uzávěrka ve čtvrtek 12.00)budou expedovány ve čtvrtek odpoledne.

Objednávky odeslané ve čtvrtek po 12.00 budou expedovány stejně jako páteční a víkendové , tedy v pondělí. 

 

Způsoby platby

Platba neprobíhá předem ale až při přebírce zboží. Zboží zasíláme na dobírku přes firmu PPL www.ppl.cz  a Vy je zaplatíte v hotovosti pracovníkovi firmy PPL. Tento pracovník Vám zboží přiveze na místo Vámi určené a v čase, který Vám vyhovuje. Tyto skutečnosti s Vámi domluví telefonicky, před doručením zboží Vás sám kontaktuje.

Stálým zákazníkům nabízíme, možnost platby převodem na účet zpětně, tedy po obdržení zboží.

Osobní odběr

Osobní odběr zboží je možný kdykoliv, i o víkendech, ale vždy po předchozí telefonické nebo písemné domluvě. Odběrní místo je pouze jedno a je to zároveň adresa provozovatele - Hnojice 37, 785 01 Šternberk (15 km od Olomouce a 5 km od Šternberka). Osobní odběry se platí v hotovosti na místě a pokud bylo zboží objednáno přes eshop, je na ně poskytnuta sleva 5 %.

 

Reklamace

Po převzetí zásilky bez prodlení zkontrolujte dodané zboží. Reklamace se uplatňují prostřednictvím e-mailu info@biokvalita.cz nebo na telefonním čísle 774 226 281.

Ochrana osobních údajů

Vaše osobní údaje, které jste vyplnili při odesílání objednávky,evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí straně.

Vzhledem k tomu, že k nákupu není potřebná registrace, stačí uvádět jen nejnutnější údaje, jakými jsou adresa doručení a kontakty pro ověření objednávky a zejména pro pracovníky PPL nebo pošty, kteří Vám zboží doručí.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.